Februari

Här ekar det tomt med inlägg på länge. Bloggen är väl mer eller mindre på väg att dö ut, men ändå skönt att kunna skriva ibland när man känner för det. Krille har precis åkt till båten för att jobba i 2 veckor. När han kommer hem ska han till Stockholm och utbilda sig till väktare i 2 veckor. Så på 6 veckor ses vi knappt nu. Det innebär att barnen måste vara på förskolan 7 dagar i rad nu med start från imorgon. Vi har iaf hunnit byta elsas garderob och den i hallen nu när han var hemma. Sedan tror jag inte att vi har några mer bestämda projekt i år, men jag lär väl alltid komma på något. Krille vill ju byta garderoberna i våra sovrum med. 

Så himla skönt att det går mot ljusare tider nu. Jag längtar till sommaren då vi ska ut med husvagnen. Jag ska ha 2 veckors semester i slutet av maj o sedan börjar jag 6 veckors lång ledighet med start midsommarveckan. Så nu hoppas jag på en fin sommar i år. Känns konstigt att Elsa ska börja 0:an sen. Hur kunde hon bli så stor så snabbt? 

Och jag borde börja leta efter annat jobb då det redan nu är svårt att jobba kvällar. Kommer inte bli lättare sen när hon börjar skolan. Inget som har ett jobb till mig va?

Nä, nu är jag hungrig så måste snart äta frukost. På återseende snart hoppas jag. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0