Bootcamp vecka 4

Veckan som var bjöd endast på 2 träningspass. I tisdags var jag på ett bootcamppass som vanligt och på fredagen var jag på ett cobrapass. Funderade på om jag skulle trycka in ett pass på lördagen med innan jobbet, men insåg att jag inte skulle hinna. Barnen ville gå på marknad o åka karusell, så vi åkte dit i lördags en runda på förmiddagen sedan körde jag och lämnade Elsa hos oscar som skulle köra henne till simskolan. Nova o jag körde hem och åt samt släppte ut hundarna innan vi körde mot förskolan inne i stan. Igår ringde de från förskolan och sa att Elsa hade fått vattkoppor, så det var bara att hämta hem barnen tidigare. Kommer få stanna hemma hela den här veckan. Mamma har lovat att passa barnen en stund imorgon medan jag är på mitt bootcamppass. Tyvärr kommer det nog inte bli mkt träning den här veckan heller. På onsdag är det 4 veckor sedan jag åt godis sist (jag har dock ätit en glass en gång). Jag har inte ätit pasta eller bröd på hela den här tiden heller. Vet att man ska undvika korv med, men det har jag faktiskt ätit 2 ggr. Jag har tappat ca 2 cm runt midjan och 1,5 kg. Har bara 0,7 kg kvar som jag vill gå ner nu och sedan är jag nöjd. Vill dock tappa några centimeter runt midjan till. 



 Har även anmält mig till kristianopel runt/kustmaran i sommar. Ska springa 5 km. Vet nog inte vad jag har gett mig in på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0