Bootcamp vecka 3

Då var vecka 3 avslutad på bootcampen. Jag har ju haft ont i halsen så det här blev min första träningsvecka. 3 pass har jag hunnit med och det är vad som är mitt mål per vecka. 
I tisdags blev det ett bootcamppass. Blev att springa mycket då. Igår var jag på ett cobrapass där det var mycket armar. Och idag har jag gått på ett stationspass, som var jättejobbigt. Elsa fick följa med idag då de hade ordnat ett pass till barnen med. Dans o fysik tror jag det var. Sedan har vi kollat på fotboll i em ett tag. Imorgon är tanken att vi ska mossriva lite och sedan ska jag jobba natt. Nova har haft vattkoppor sedan i fredags, men nu äntligen börjar det bli bättre. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0