När ska man hinna?

Borde verkligen ta tag i träning o mat igen, men vet inte när man ska hinna eller orka. När Krille är iväg o jobbar har jag som mål att bara orka mig igenom dagarna vilket innebär jobba, laga mat och lägga barnen. Det är så mina dagar ser ut. Oftast är barnen så trötta när jag hämtar dem från förskolan, så de somnar under tiden jag gör mat. Kan inte påstå att jag är jättepigg när Krille är hemma heller, men jag slipper laga mat iaf. 
Pratade nyss med Krille i telefon och de skulle förmodligen ut o festa ikväll igen i Polen. Känns som vi lever 2 helt olika liv när han är ute på sjön. Här hemma just nu håller barnen på att slå ihjäl varandra i skrivande stund. 
Måste upp tidigare än vanligt imorgon då jag ska vara bedömningsansvarig sjuksköterska när en student gör sitt praktiska prov. Måste hinna förbereda lite innan hon startar klockan 7.  Med andra ord borde jag försöka få barnen att sova nu. Jaja, hoppas på lite ny kraft och energi snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0