En månad till

Då har 1 mån till redan gått. Fattar inte var tiden tar vägen. Jag har gått upp och börjat jobba heltid. Dessvärre hann jag inte ens jobba en hel vecka innan jag fick influensa. Har legat pall här hemma i en vecka med feber och ont i hela kroppen. Idag är första dagen jag har jobbat. 

Nu ikväll har vi äntligen beställt ny ytterdörr. Har velat göra det i så många år, men nu äntligen blir det av. Och imorgon kommer det en hit som ska kolla lite på plattor. Vi är ju sugna på att lägga lite marksten, men det kommer bli 100 kvadrat, så det är ju en del. Får se vad han har att säga imorgon. 

O så en bild lånad från skånska byggvaror på dörren: (vi ska ha ett sidofönster med till dörren, men tog aldrig kort på det. )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0