Då var sommaren över på riktigt

Har precis jobbat en 6-dagars vecka och idag är jag ledig. Tråkigt bara att vädret är dåligt när jag är ledig. Ska bli likadant till helgen, när jag är ledig då med. 

Har snart jobbat en hel månad. Sjukt vad tiden går fort. Jag tog 2 dagars semester sist Krille var hemma så vi tog husvagnen till vimmerby och spenderade 2 fantastiska dagar inne på astrid Lindgrens värld. Var inte så mkt folk där inne och vädret var på  strålande humör, så kunde inte ha blivit bättre. Nästa gång Krille kommer hem har vi ett bröllop som vi ska gå på om jag får ledigt den helgen. Och sen får vi se om vi kan komma ut med husvagnen en sista helg med. Även Turkiet börjar närma sig. Bara lite mer än 1 månad kvar nu. Skönt att ha lite att se fram emot iaf nu när den mörka årstiden närmar sig. 



Och sen får jag ju inte glömma att min lilla flicka har fyllt hela 3 år 💞





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0