Livstecken!

Ojoj vilken sommar vi har haft! Campat o bara levt livet. Ungarna älskar att sova i husvagn o de hinner knappt vakna förrän de tjatar om att bada. Jag var en tripp i Sthlm helt ensam för 1,5 vecka sedan och hälsade på Sofia. Vi tog en skärgårdstur ut till Norröra där Saltkråkan spelades in. Vilka minnen alltså. Jag har ju alltid kollat mkt på Saltkråkan när jag var liten och mina barn har kollat rätt mkt på det med. 11 h var vi iväg den dagen, men helt klart värt det. Åt god lunch på ångbåten med. 

Nu sista veckan har vi ägnat oss åt att måla fönster här hemma. Har inte alls mkt kvar. Idag regnar det ju så idag ska vi ta o storstäda här inne tänkte vi. Imorgon ska vi hitta på ngt kul med barnen för krille börjar ju jobba sen på fredag. Jisses vad fort 6 veckor har gått. Jag har ju 2,5 veckor kvar innan allvaret börjar för mig med. Kommer inte bli lätt att lägga barnen i tid o få upp dem tidigt. Vi har haft helt andra sovtider nu under sommaren. Jaja, det ska nog gå bra det med. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0