Nytt år

Sa precis till krille att jag är så dålig på att blogga nu för tiden. Sedan kollade jag sista inlägget och insåg att jag inte ens har bloggat i år. Kanske har jag inte ens ngn som läser bloggen längre, haha. 
I em är det jobb som väntar. Är inne i en period nu då jag jobbar mkt. På fredag är det redan dags för krille att åka ut och jobba o jag ska på fest med jobbet. Ska bli spännande. Kaminen har blivit försenad och vi får inte den förrän i slutet av januari. Vi har köpt ny tv,tv-bänk och nytt ljudsystem till tv-rummet här nere, så nu återstår det bara ny soffa och soffbord typ. Sedan har vi 2 kompletta tv-rum i huset :P Nä, nu måste jag fixa frukost. Var bara tvungen att skriva några rader. 



Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & Ellie

Jodå jag kikar in ibland.. men dålig på att kommentera. Så söta dina tjejer är! :)
Så kul med massa ny inredning!! Ska bli skoj att se sen :) Kram

2014-01-13 @ 21:08:32
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0