8 dagar kvar

Inte klokt vad tiden går. Bara 8 dagar kvar till jul ju. Har alla julklapparna klara tack och lov. Barnen kommer få mkt julklappar i år. Bland annat varsin surfplatta och varsitt säsongskort på Barnens gård. Plus allt annat jag köpte i Ullared. Jag hade ju turen att vinna ett säsongskort, så då kände vi oss tvungna att köpa ett till, haha. Men barnen kommer bli glada iaf. De älskar det stället. 
Idag är jag ledig och då måste vi ta in studsmattan ute. Man vet aldrig när det kommer snö. Sedan vet jag inte vad vi kommer hitta på mer. Jobbar tidigt sen imorgon igen, men är ledig sen till helgen iaf. 
Hoppas ni alla får en underbar jul om jag inte hinner skriva mer här innan 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0