Spekulationer

Precis hemkomna från ett trevligt kalas hos Hjalmar. Tack så mkt!
Har fått lite frågor om vi ska flytta eftersom jag säljer så mycket saker på Facebook. Kan berätta att ett stort intresse jag har är att sälja saker. Jag säljer gärna saker själv och jag hjälper gärna andra. Nu på sistone har jag hjälpt 3 syskon att sälja av lite möbler och lite annat smått och gott, så där har ni förklaringen. Lika gärna som att köra till tippen kan ju ngn annan få nytta av sakerna tycker jag. 

Har även lovat mamma att sälja lite åt henne så jag kommer fortsätta lägga ut saker på fb. 

Så NEJ. Vi ska inte flytta 

Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Och jag som tänkte att ni kanske skulle gifta er o sparade ihop pengar till det! :P kram

2013-11-03 @ 21:35:52
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0