Instagram

Jag är ju inte så mkt för att skriva långa inlägg utan små kortfattade gillar jag mest. Har blivit mer fast i instagram och då blir bloggen lidande har jag kommit på. Man lägger ju ut bilder där dagligen på vad man gör och då känns det ju redan som man bloggar, så då blir den här bloggen lidande istället. Men det får bli lite inlägg här ändå ibland.

Igår var vi ute mkt i det fina vädret. Var ute och gick i 2 omgångar så nästan 1 mil blev det. Idag ska vi på fotboll ikväll och kolla när Julia spelar. Annars har vi inget inplanerat.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Så söta tjejerna är! :)
Ja visst blir det de... kan tänka mig att det blir mindre bloggande nu när det varit så fint väder med!

Gud vad du är duktig.. 1 mil inte dåligt ;) Jag har tappat motivationen heelt. suck! Kram

2013-05-19 @ 00:00:07
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0