Födelsedag och jobb

Igår fyllde Krille år. Av mig fick han ingenting, men av barnen fick han ett mobilskal med dem på, ett bälte med 4 vattenflaskor att ha runt midjan när han springer och en anmälan till ett lopp i Rödeby nästa helg.
Sedan ringde jobbet och undrade om jag hade möjlighet att jobba på kvällen. Ställde upp och både jag och patienterna överlevde. Var kul att gästspela lite. Är ju över 1 år sedan jag jobbade sist.
Barnen har haft feber sen i torsdags. Iaf Nova, Elsa blev sjuk i fredags. Hoppas på att det ska ge med sig snart. Idag regnar det ju ändå så det blir till att vara inne. Tror Krille ska iväg och handla sen, men vi får ju hålla oss hemma.


Kommentarer
Postat av: Tina

Jättefint...Kram

2013-05-28 @ 09:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0