Trevlig söndag

Veckan har rullat på fort. Krille har målat en massa i hallen så nu är det bara väggarna och golvet kvar, men det får bli när vi har kommit hem från Norge. Har fått mitt schema och jag är ledig en hel del, så vi ska nog hinna hitta på lite skoj med när vi är iväg. Idag har min barndomskompis Emma varit och fotograferat sina barn hos Agnes. Jag och barnen var där och kollade och fotade även mina barn med. Sedan kom Sofie och fotade lilla lovelia. Ska bli så kul att få se alla bilder sen.
Imorgon ska Noah komma hit eftersom hans fritids har stängt. Får se vad vi hittar på. Är det fint väder kanske vi kan åka till barnens gård.

Idag är vår fina lilla Nova hela 10 månader <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0