Rödebydagen

Idag har vi spenderat första halvan av dagen i Rödeby. Elsa sprang miniloppet som var 400 m. Stackarn hade sådan hosta och hon ramlade en gång, men hon kom inte sist iaf. Väl i mål fick hon medalj, dricka, kexchoklad och banan. Sedan satt hon och hostade en lång stund i vagnen. Hade lite dåligt samvete att jag lät henne springa med hosta. En timme senare startade Julia i 5 km-klassen och hon vann. Måste säga att hon har bra vinststatistik. Hon har totalt sprungit 2 lopp och vunnit båda. Jag är väldigt imponerad. Hon fick ju en sådan bra tid med (22,14min). Vi åkte sedan hem och åt lite och sedan körde jag och barnen till Linda en runda. Krille var hemma och fortsatte med vårt projekt som vi påbörjade häromdagen- nämligen hallen. Får se hur mkt vi hinner innan vi åker till Norge.


Kommentarer
Postat av: Tina (farmor)

Vilken duktig tjej...Kram Elsa o Grattis till medaljen.

2013-06-04 @ 15:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0