Dags att sova

Då var det redan helg igen typ. Igår var vi på vernissage på Elsas dagis och kollade på alla fina teckningar som barnen hade ritat.
Krille har ju börjat måla trappan och spaljen. Hela trappan slipade han, men spaljen struntade han i. Tyvärr upptäckte han att färgen inte satt kvar på spaljen efter en strykning så det blev till att slipa bort all färg. I 2 dagar har han hållit på, men är nu äntligen klar så imorgon kan han måla igen. Får se vad barnen och jag hittar på då.
Idag har jag, barnen och Oscar varit och handlat medan Krille var hemma och slipade. Sedan blev vi bjudna på världens godaste kroppkakor hos pappa. 6 st tryckte jag ner och Elsa åt 2 st, så de fick verkligen bra betyg.

Nä, nu ska jag sova lite tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0