Jobbhelgen över

Det gick bra att jobba helg. Jobbar helg den här veckan med och sedan har jag gjort mina helger. Idag har jag varit ledig så vi har varit ute och gått en del. Imorgon får vi besök av Weronica som kommer hit. Hon ska stanna hos oss till på fredag, så det ska bli jättekul med lite sällskap.

Imorgon är det bara 1 mån kvar till Nova fyller 1 år. Här i Norge leker hon mkt med Elsas servis som vi tog med oss och hemma älskar hon ju Elsas spis så jag tror att vi ska köpa en likadan spis som Elsa har till henne. Vill ni ha tips på vad ni kan ge henne när hon fyller år så vill hon ha:
Servis och tillbehör till köket
Likadant bord och stolar som Elsa har i sitt rum
En liten fåtölj från Ikea

Ja det är väl typ det jag kan komma på nu. Finns ju mkt köksgrejer annars som tex kaffebryggare, micro m.m.


Kommentarer
Postat av: Tina (farmor)

Hej Det verkar iallafall som att ni har det bra även att olyckan med rutan på bilen...hoppas att det löser sig med den så ni får en ny dit snart. Då får vi se vad hon får i presenter på sin födelsedag och är det något som du har skrivit ner här kvar så kan jag köpa något av det. Ha det nu så bra så hörs vi. Kram till er alla 4 och hälsa Veronica.

2013-07-17 @ 13:22:24
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Åh är hon 1 år nu snart :) Lilla Nova.. tiden går så fort! Kram

2013-07-28 @ 21:21:34
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0