Ändrade planer

Idag har man jobbat i ett par timmar och det gick bra. Har varit ute och gått ett par rundor med i värmen. Passade på att ta lite kort som jag har lagt ut på fb.
Imorgon har vi 4 veckor kvar här.
Tanken var att vi skulle hyra stuga i Ullared på hemvägen, men det finns inga lediga stugor i Ullared och det hotellet vi låg på sist i Gbg var också fullbokat så vi kommer att köra hem på natten istället. Jag slutar ju kl 15 och sedan blir det hem för att äta och städa och sedan kör vi raka vägen hem. Ullared ska vi ta i september i stället sa vi. Kan kanske passa på när krilles mamma kommer ner om hon kan passa barnen, så kan vi gå där i lugn och ro.

Har inget jag kan klaga på här direkt och jag ångrar inte att jag åkte. Ska ändå bli skönt när man kommer hem och jag saknar allihop ;)


Kommentarer
Postat av: Weronica

Sötlökar, saknar er allihop ❤

2013-07-11 @ 22:04:40
Postat av: Tina

Vilket fint kort på er. Jag passar gärna flickorna om ni ska till Ullared. Men första helgen jag är där åker jag ev till Linköping om de är hemma där o sisata helgen kommer Jonas, Lina o pojkarna ner. Så det bästa är om ni åker mitt i veckan. Men det kanske var det som ni hade tänkt. Kram

2013-07-12 @ 09:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0