1 vecka

Då var det 1 vecka sedan vi lämnade vårt kära hem i Sverige. Tycker det har gått fort ändå. Idag har jag ju varit ledig. Började dagen med att gå en runda med barnen medan Krille städade lite här hemma. När han var klar blev det att handla en sväng som vanligt. Idag hade de jättemycket varor som de hade 50% på pga kort datum så vi köpte på oss lite. När vi kom hem åt vi lunch och sedan åkte vi till en strand som låg 6 km härifrån. Vattnet var riktigt kallt så vi badade aldrig. Gick bara i med fötterna (Oslofjorden). Elsa lekte en del på lekplatsen och sedan åkte vi hem. När vi kom hem igen bestämde jag att vi skulle gå en runda i affärer så det blev det med. Hm var mkt större här än det lilla hemma och i Kalmar.
Elsa somnade tidigt ikväll och jag håller på att natta Nova nu. Tyvärr känner jag att jag håller på att bli förkyld så imorgon blir nog bara att ta det lugnt. Ska tydligen bli ännu varmare imorgon.


Kommentarer
Postat av: Tina (Farmor)

Hej, Vad mysigt o skönt ni ser ut att ha det. Kramar till er alla 4

2013-07-09 @ 12:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0