Sjukdagar

Vi har haft ett par jobbiga dagar här hemma. Strax efter jag skrev förra inlägget fick Elsa ont i sitt öra och har skrikit mkt för det. Tempen var som mest uppe i 40 grader igen. Igår vaknade hon och hade ont i sitt öra igen. Hade fortsatt feber igår, som låg på ca 40 grader. Inatt har hon varit som en kamin, men hon fick Ipren senast kl 5 på morgonen och efter det har hon varit pigg faktiskt. Vi skulle ju på kalas idag, men det fick vi tacka nej till. Hoppas inte hon får feber ikväll igen bara. Hon har nämligen haft feber i 8 av 10 dagar nu. Börjar bli jobbigt att hålla oss inne. Idag kom w och Agnes hit en runda. De hade handlat åt mig. Så snällt. Nu ska vi klara oss några dagar till. Tror jag struntar i att ha Elsa på dagis den här veckan som kommer. Ska se till att hon blir riktigt frisk och sen vill jag inte ha hem några nya sjukdomar. Orkar inte med det nu känner jag.

Nä, nu ska jag vila lite medan båda barnen sover.


Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Ja det värsta med sjukdomarna är ju att man blir instängd. Jag blir totalknäpp av det!

2013-01-26 @ 17:37:27
URL: http://sussey.blogg.se
Postat av: Hanna- mamma till Alexander och bebis i magen

Stackars Elsa.. och ofta lyckas hon väl att pricka in att bli sjuk när Krille jobbar? Jobbigt för dig.. Hoppas bara du är frisk så du orkar.. Kram

2013-01-27 @ 21:54:06
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0