Ett litet uppehåll

Har blivit lite dåligt med inlägg här på sistone. Elsa har ju varit ledig från dagis, så jag har mest spenderat tiden med barnen. Krille kom hem i fredags, så då startade jag projektet "måla Novas rum". Vi slet ut garderoben, elementet och fönsterbrädan med. När man ändå gör om kan man göra det ordentligt. Förresten så blir det nya vita lister också. Rummet är iaf målat 2ggr nu. Imorgon ska Krille inhandla garderoben på Ikea, så vi får stanna hemma för att allting ska få plats i bilen.

Idag fick jag tummen ur röven och gav Nova äntligen första smakportionen bestående av potatis. Hon verkade gilla det. Det är så bekvämt att amma, så det är därför jag har skjutit på det länge. Med Elsa började jag typ samma dag som hon blev 4 mån.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Kul att göra om :) Eller det är kul när det är klart iaf ;) Vi var en snabbis på Ikea idag.. Kram

2013-01-07 @ 22:30:13
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0