En lugn stund

Nova sover och Elsa sitter och kollar på en film. Idag har jag och Elsa till och med hunnit duscha. Inte varje dag man hinner det kan jag säga. Håller mina tummar för att inte Elsa ska få feber ikväll igen. Annars tycker jag att vi är någorlunda pigga idag. Lite hosta och snor bara från båda barnen, men det kan man väl inte klaga på. Det märks att det har varit jobbiga dagar för jag har gått ner 1 kg på 6 dagar och väger numera 48,8 kg. Och ändå äter jag ordentligt. Både mat och godis:P

Hade velat ut en runda, men det får väl vara idag med. Vill att Elsa ska vara feberfri en hel dag först.


Kommentarer
Postat av: Tina (farmor)

Skönt att det går åt rätt håll. Hoppas att de snart blir fria från snor o hosta också. Krama dem från mig.

2013-01-29 @ 12:33:37
Postat av: Hanna- mamma till Alexander och bebis i magen

Oj nu får du inte gå ner mer vännen!
Skönt att ni hann med att duscha o så medan lillan sov! Kram

2013-01-29 @ 21:07:31
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Anonym

Var rädd om dig...ta det lugnt.

2013-01-30 @ 19:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0