En bit på vägen

Idag har vi avslutat det sista i Novas rum. Blev nöjd. Har spikat lister och burit möbler halva dagen. Dum som jag är har jag redan påbörjat nästa projekt, så nu har vi börjat med Elsas rum också. Ska köpa färg imorgon när Elsa är på dagis. Sedan när vi är klara med Elsas rum ska jag försöka vänta till sommaren innan vi gör något mer. Ville ju göra i ordning badrummet nu med, men vill inte göra för mkt samtidigt.

På fredag ska Elsa klippa sig och sedan ska jag se om jag kan övertala Krille att åka till Ikea en sväng.

Ett par bilder på novas rum före och efter målningen.


Kommentarer
Postat av: Krille

Jävla fint målat alltså!! ;)

2013-01-09 @ 22:34:14
Postat av: Tina

Vad fint det blev. Blir säkert lika fint i Elsas rum när ni har gjort det också. Kram

2013-01-10 @ 22:31:23
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Söt matta :) Kram

2013-01-13 @ 12:20:51
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0