Nova 1 år

Det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss i Norge. Vaknade mitt i natten (8aug) att det åskande väldigt mycket och regnade. Steg sedan upp tidigt för att åka och jobba. När jag åt frukost så började det läcka in vatten från väggen helt plötsligt så det blev att väcka alla och sedan kasta upp alla saker som låg på golvet för att försöka rädda så mkt som möjligt. Fick ringa till jobbet och säga att jag inte kunde komma och sedan fick jag ringa till de som ägde lägenheten. Till slut kom några polacker med en pump för att få bort vattnet, men det regnade ju så mkt så det kom in vatten lika fort som de öste ut. Insåg rätt fort att vi inte kunde bo i lägenheten mer så det blev att packa ner allt för att bege oss hemåt. I 3 h sprang vi i vattnet och packade. Kändes skönt att få lämna ett regnigt Norge. Blev ett stopp i Ullared på vägen hem och vi hittade lite saker som vanligt. Hade dock inte så mkt plats i bilen. När vi väl kom hem var kl nästan 24 men barnen var pigga efter att ha sovit en del i bilen så de fick leka av sig en stund innan vi la oss. Fredagen spenderade vi här hemma med att packa upp och att städa. Lördagen var vi på 65-årskalas hos pappa. Var sedan och handlade målarfärg till hallen så Krille har målat den ett par gånger. Nu ska vi bara beställa golv med. I tisdags var vi hos krilles pappa på kalas och igår var vi ute och åt på sjörök för Linda fyllde år. Idag har vi städat och ordnat här hemma för vi har haft kalas för fina Nova som är 1 år idag.

Tack för alla fina presenter som hon har fått idag!


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Grattis söta Nova! Vad fort tiden går <3
Usch ja vilket avslut ni fick i Norge! :O Skönt att va hemma igen kan jag tro och kul att pyssla om huset lite :) Kram

2013-08-16 @ 23:51:57
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0