Sol

Idag verkar ju vädret vara kanon. Dessvärre har Elsa fått feber, så det blir till att hålla oss inne. Elsa har varit vaken ett antal gånger inatt och Nova har även hon vaknat några gånger, då det har inte blivit mkt sömn. Och inte fick jag ngn sovmorgon av Krille heller när han var hemma så nu har jag gått upp först 30 dagar i rad om inte mer. Inte konstigt att man är som man är. Tror iaf att min vikt har vänt för idag vägde jag 48,2. Var nere på 46,9 som lägst.

Har fått min semester beviljad i juli så nu blir det garanterat Norge. Måste snart börja skriva lista på alla saker som vi ska ha med oss.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Stackars Elsa! Vad hon har feber ofta! :(
Men fy fick fy stiga upp varje morgon när Krille va hemma med? :/ Förstår att du är trött! Hoppas ni får en bra dag idag i alla fall och att Elsa kryar på sig! Kram

2013-04-14 @ 11:20:20
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0