Sjukdag nr 10

Igår kväll blev även jag sjuk. Försökte få Krille att komma hem och vabba idag, men det gick inte. Han har iaf ordnat så han kommer imorgon. Känns tufft att själv vara sjuk och sen samtidigt ta hand om en överpigg Elsa och en sjuk och grinig Nova. Nova är iaf på bättringsvägen. Imorgon är det en hel vecka sedan hon blev sjuk. Snälla Weronica kom till mig ikväll så hon och Elsa har varit ute ett par timmar. Det enda Elsa gör om dagarna är art tjata om att gå ut. Ska bli underbart att få hem Krille imorgon så man kan vila ut. Novas 5:e tand har kommit fram nu med. Innan kl var 00.00 inatt vaknade hon hela 9 ggr. Höll på att bli tokig ett tag.

Nu väntar jag bara på att Elsa ska somna sen kan jag med sova lite, för Nova lär väl säkert vakna sen igen om ngn timme.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Åh stackare vad ni är sjuka mycket! :/ Massa krya på kramar och skönt att ni har Krille hemma nu. Kram

2013-04-25 @ 23:38:46
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0