Ny vecka, nya tag

Då var det dags för en ny vecka imorgon igen. Hoppas det blir en vecka då vi är friska. Idag har Krille och Oscar mossrivit gräsmattan vilket tog ca 5 h. Elsa har varit ute hela tiden och jag och Nova har varit ute ett par omgångar. Nova är så gott som frisk nu. Ögonen ser mkt bättre ut så jag avslutar ögondropparna nu efter att ha hållit på en vecka. Nu är det bara den hemska hostan kvar och det rinnande snoret. Jag känner mig nästan helt frisk nu förutom att jag brukar få en period mitt på dagen då jag fryser och tempar upp lite, men det känns bättre efter ett par Alvedon. Tyvärr fick jag ögoninflammation i det andra ögat igår med så nu är det bara att vänta ut inflammationen. Jag tar ju ögondroppar jag med. Får se om det blir någon marknad för min del på lördag eller inte.
Imorgon blir det iaf dagis för Elsa efter 2 veckors uppehåll.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Åh det är nåt vi skulle behöva göra här med och framförallt jämna till den, för den är himla bucklig :P Kram

2013-04-30 @ 23:36:55
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0