Upp och ner

Idag är jag lite mer positiv. Har fått sova hyfsat inatt och Elsa somnade redan vid 20.30 ikväll. Dessutom har jag fått reda på att båten har fått tag i ersättare så Krille får sin semester. Nu är det bara den lilla som ska somna med innan man kan sova med. Ja, jag vet att klockan inte är så mkt, men man får passa på att sova när tillfälle finns.

Idag gick vi till dagiset. Tog ca 35-40 min fram och tillbaka. Var sedan på vårdcentralen och tog pk prov. Nästa provtagning blir på torsdag igen. Snacka om att man är stamkund där borta. Har mitt frikort snart iaf. Hämtade Elsa på dagiset kl 11.30 och sedan sov hon en stund när vi kom hem. Ikväll blev vi bjudna på mat hos w och Agnes. Tack så mkt!

Ett kort på Elsa när vi var ute en stund tidigare idag. Hon är ju så envis och ska ha keps på sig:)


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Åh vad skönt för dig att han får semester! Alltid skönt när familjen är komplett :)
Hoppas du fick sova gott sen :) Kram

2012-09-04 @ 16:45:00
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Tina (farmor)

Vad skönt att Christian fick semester. Bara passa på att sova när barnen sover. Man får ta alla chanser. Villken tuffing hon är i keps. Ha det bra. Kram

2012-09-04 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0