Sprutor igen

Ak-mittagningen ringde precis och sa att mitt pk-värde var för lågt även denna vecka trots att de ökade warandosen förra veckan. Måste därför börja ta fragminsprutor igen, men det skulle räcka att ta det i 3 dagar den här gången. Jag som verkligen hatade att ta dem. Jag verkar vara svårinställd, men så har jag gått ner 6 kg sedan jag började med waran, så det är väl därför.

Ska bara äta sedan ska jag och Nova till Ikea. Weronica skulle ev. följa med oxå. Ska byta ett par brädor till sängen som var felborrade. Ska även köpa 2 lampor att ha över sängen.


Kommentarer
Postat av: Tina

Låter inte alls bra. Nu får vi hoppas att det blir bra efter denna omgång med sprutor. Hur är det med Elsa? Har hon sluppit febern? Kram till er alla.

2012-09-28 @ 08:51:51
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Usch stackare! Hoppas det ordnar till sig sen! Oj 6 kg sen dess :O Du försvinner ju snart! Ammar du på det med? Kram

2012-09-29 @ 22:22:37
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0