Träningsvärk

Var ute och gick en massa igår. Först var jag ute och gick 6 km helt själv. Hade musik i öronen, så det gick undan. Gick på 55.06 min. Sista kilometern gick jag på 8.20, så jag är nöjd. När jag hade kommit hem tog det ca 2 h innan jag fick sms av Weronica som undrade om vi skulle ut och gå. Den här gången fick båda barnen följa med eftersom Krille åkte iväg på hockey. Vi gick 5 km, så totalt blev det 11 km igår. Inte konstigt att man har lite träningsvärk.

Nu har vi Novas faddrar klara, så nu är det bara att ringa till prästen och boka dopet. Namnen får vi komma på senare. Har ett namn bestämt till förutom Nova, så vi ska bara komma på ett till som passar in.

En bild från min promenad igår:


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Oj shit duktig du är! Var längesedan jag var ute och gick nu.. men tränar hos sjukgymnasten 1ggr i v och så försöker jag simma i badhuset ibland :) Alltid nåt! Men hoppas man kommer i form snabbt efter denna graviditeten. Hur mkt ökade du i vikt med dina tjejer? :)
Snart dags för dop då ja :) Såå svårt det ska vara med namn! Flicknamn har vi bestämt.. men pojknamn är ju såå svårt! Jag tror vi får en pojk faktiskt.. har du nåt tips? Kram

2012-10-12 @ 15:04:10
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0