Lugn dag

Idag har vi haft en rätt lugn dag. När Elsa var på dagis passade jag på att lägga ut lite på tradera åt mamma. Har med andra ord inte gjort något här inne alls idag (varken städat eller tvättat), vilket märks. Har gått en 5-kmrunda med Weronica och Oscar ikväll. Så skönt att komma ut och röra sig lite. Visade mina fina ben för dem. Har över 20 blåmärken på högerbenet. Försökte räkna dem idag. Ja, så blir det med waran ju. Räcker ju att jag bara råkar nudda ngt så blir jag ju blå. Ser jag ut så nästa sommar får jag nog gå med långbyxor på mig hela sommaren. Ser ju ut som jag blir misshandlad annars.

Nä, nu ska jag sova lite. Dagis imorgon igen vid 8 och sen ska jag och Nova på föräldrargrupp samt väga henne.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander & bebis i magen

Stackare.. är det blåmärken som ömmar med eller det syns mest? Gäller att du inte börjar blöda då.. svårt att få stopp på. Kram

2012-10-04 @ 15:45:54
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0