Härlig helg

Började dagen igår med att ut och gå en runda på 5 km med barnen. Hösten är en underbar årstid att vara ute på när det inte regnar eller blåser (vilket det i och för sig gör ganska ofta). Sedan på eftermiddagen gick vi på Mora Träsk med Karin, Noah och Tim. Elsa höll igång hela tiden tycker jag, så det var verkligen uppskattat. Idag började vi åter dagen med en promenad, men idag blev det 7 km. Sedan hat jag fått gå på hockey. Hade bara tänkt att stanna i 2 perioder då jag trodde att Nova ville ha mat, men hon sov där hemma, så jag kunde stanna nästan hela matchen. Gick när det var 4 min kvar. Gick tidigare mest för att slippa stå i bilkö en halvtimme för att komma ut. Vi vann matchen iaf, så jag borde nog gå på hockey oftare:P. Imorgon är det dagis för Elsa, så jag funderar på om jag ska ta mig en runda till leksakshuset och kolla om födelsedagspresenter till Elsa. Behöver in till biltema med för att köpa en postlåda som jag kan måla. Ska bara måla ngt lätt motiv för jag hinner inte lägga ner så mkt tid. Vill iaf ha alla våra namn på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0