En liten skit

Idag har jag varit på 2-månaderssamtal på BVC. Hade med mig Elsa då jag ville väga och mäta henne. Var ju ett halvår sedan sist. 10,5 kg och 84 cm lång så hon är väldigt liten. Tror dock hon är ngn cm längre för jag mätte henne själv och det var svårt att få henne att stå rakt. Imorgon ska vi ha kalas för Elsa. Hade hoppats på att hon skulle somna fort så jag kunde plocka i ordning här inne, men det är full rulle på henne trots att hon bara fick sova 20 min idag. Ja, ingenting blir som man har tänkt sig.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Alltid spännande att kolla! :) Vi ska göra det i nov när Alexander blir 2.. Nu väger han ca 11,5 tror jag.. ingen aning hur lång han är. Kram

2012-10-19 @ 22:13:00
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Postat av: Tina

Hon var inte så stor. Men hon växer nog till sig, du är ju inte så stor o Christian var liten till han började i 3:e klass. Så det är en fin liten tjej. Ha det så trevligt på Elsas kalas. Kram till er alla.

2012-10-20 @ 15:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0