Lite egentid

Idag körde jag själv till lindex och köpte lite nya kläder. Var själv i hela 1 h och 15 min. Vad lyxigt! Köpte ett par byxor och en tröja till mig och så blev det lite till barnen med. Behöver dock bli ca 5 cm smalare innan byxorna sitter fint. Får se om man kan börja träna lite snart. Ikväll ska vi dock vara onyttiga och äta pizza med Weronica, Agnes och Jennie.

Elsa är piggare idag vilket är väldigt skönt. Har fixat årets julkort idag och jag är så HIMLA nöjd. Det var Agnes som tog kortet idag på morgonen. Tack!


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Åh så skönt med lite egentid.. även om det inte var så länge så är det ju skönt att bara få komma iväg en stund.
Kul, jag har också fixat årets julkort :) Men skickar inte så många i år som jag brukar. Kram

2012-11-18 @ 21:38:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0