Helgen kom och gick

Vad fort dagarna har gått. Vi var på kalas i lördags och igår var vi på gymnastik. På kvällen åt vi pizza med w och Agnes. Inatt hade Nova lite svårt att sova för hon var så täppt i näsan trots näsdroppar. När klockan ringde idag på morgonen hade jag inte hjärta att väcka henne då hon sov så gott. Vi kom lite sent till dagis, men det gjorde inte så mkt. Hann iaf duscha, tvätta en maskin tvätt och plocka in diskmaskinen innan det var dags att hämta Elsa igen. Nova vill att man ska bära henne hela tiden, så så mkt mer hinner man inte.

Både Elsa och Nova somnade en stund på eftermiddagen så jag stoppade in alla saker som skulle till återvinningen i bilen. Sedan vaknade Nova så jag passade på att bada henne när Elsa sov. Hann nästan bada henne klart innan Elsa vaknade. Sedan blev det att byta lakan och sedan körde vi en runda till fågelmara. Passade på att slänga alla kartonger med mera när jag var där. Hos pappa fick vi middag och en god saffranskaka. Tack så mkt!

Imorgon ska jag se om jag hittar ngn tröja jag kan ha till dopet.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Tycker att veckorna springer iväg!! Snart ska jag med börja ha Alexander 15h i veckan.. hur har ni lagt upp dagarna? :) Kram

2012-11-30 @ 21:05:05
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0