Fredagsmys

Idag åkte Krille ut på sjön igen. Elsa somnade några minuter när jag körde och lämnade Krille vilket inte var bra. Hon vägrade ju att sova mer när vi kom hem. När klockan var 16 var vi allihopa trötta och råkade somna till ett Emilavsnitt. Jag vaknade en timme senare, men Elsa gick inte att väcka. Hon vaknade inte förrän strax efter kl 18 , så nu är hon piggelin. Vi har haft lite fredagsmys och ätit fruktsallad med glass på. Sedan har vi ritat en massa teckningar. Jag har hunnit vika ihop 2 maskiner tvätt eftersom Nova somnade redan kl 21. Nu ligger vi här i sängen och kollar på Emil återigen. Jag hoppas Elsa ska bli trött snart. Imorgon ska vi på kalas till Noah och Tim.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Oj då måste ni varit trötta! ;) Hoppas Elsa inte somnade allt för sent sen! Kram

2012-11-30 @ 21:07:09
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0