Förkylningen fortsätter

Har nästan precis lämnat Elsa på dagiset. Har hunnit äta frukost med och nu ammar jag Nova i lugn och ro. Elsa hittar alltid på massa bus när jag ammar. Igår plockade hon bort de resterande knopparna på sin orkidé ( hon har redan plockat några innan). Blir man glad då eller? Och sedan har hon börjat med att plocka ut kläder från sin garderob hela tiden. Ska bli skönt att få hem Krille på fredag och få lite extra hjälp här hemma. Som det är nu hinner jag knappt göra ngt med Elsa om dagarna, så jag förstår att hon är trotsig. Hon och jag får väl hitta på ngt ensamma när Krille kommer hem. Hoppas bara på att den envisa förkylningen ska försvinna, så man kan bli lite piggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0