Förkyld

Usch vilken natt. Jag är glad att barnen sov bra iaf. Jag fick frossa och fick ont i hela kroppen. Näsan rinner i ett på mig och halsen gör fortfarande ont. Mådde lite bättre sen framåt morgonen så jag kunde följa med Elsa till tandläkaren. Det gick bra där. Efteråt blev det BVC med Nova där man fick ta lapis återigen på naveln. Den börjar se bättre ut nu iaf. Jag är lite smått rastlös samtidigt som jag inte har så mkt ork att göra någonting. Funderade på om vi skulle åka till Polen fram och tillbaka imorgon. Måste kolla hur vädret ska bli först för det är ju inte så kul om det stormar. Kommer dock boka en vanlig resa med egen hytt då vi inte får plats alla o krilles. De tog ändå bara 200 kr imorgon såg jag. Får väl höra med Krille sen och se vad han tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0