Bokat tid för klippning

Tycker Nova låter lite bättre idag, så jag slapp ringa vc. Jag springer ju där jämt så jag försöker undvika att åka dit i onödan.
Elsa har varit på dagis idag, så nu är hon pigg igen. Bokade precis klipptid till mig och Elsa. Vi ska klippa oss på etage hos Jonna igen. Eller det blir igen för min del och premiär för Elsa. På tors ska vi dit så Elsa får strunta i dagis den dagen. Bara 20 dagar kvar till dopet nu. Måste försöka hitta kläder som jag kan ha snart. Ska nog ha byxorna som jag köpte på Lindex, men en annan tröja får jag nog hitta.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Åh har ni varit hos Jonna nu undra om du lagt in bild.. vill ju se =)=) Kram

2012-11-23 @ 22:32:51
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0