Äntligen fredag!

Fredagen kom till slut. Jag har känt mig mkt bättre idag. Skönt att ha Krille hemma med. Har till och med hunnit raka benen, vilket jag inte har hunnit på 14 dagar. Det säger inte lite va? Fullt upp hela dagarna.

De övriga 3 familjemedlemmarna ligger och sover nu. Jag ska ut och ta mina mediciner så jag inte glömmer det. Har penicillin i 5 dagar nu med. Känner mig som en gamling med 20 olika mediciner eller nåt. Mitt pk- värde var på tok för högt den här gången, så ikväll ska jag ta en tablett mindre. Snacka om att vara svårinställd.

O så en bild på mig idag:P Ser lite arg ut tycker jag, men det var jag inte


Kommentarer
Postat av: Anna

Ser likheter med Elsa när hon inte är på humör i den minen.

2012-11-10 @ 20:38:02
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Fin du e! Jobbigt med ditt pk värde :/ Får du mkt biverkningar av dina mediciner? Skönt att det är bättre med förkylningen nu! Ha en fortsatt skön helg! :) Kram

2012-11-10 @ 21:17:50
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0