Lite trädgårdsarbete

Idag har vi sågat ner ytterligare ett par buskar på tomten, så nu har vi inte så många kvar. Nu ska bara rötterna med upp, men det tänker inte jag ge mig på. Det är för tungt. Elsa sover så gott nu, så jag tänkte passa på att städa övervåningen. Jobbar bara 3 dagar till nu totalt o sedan är man förhoppningsvis ledig resten av året. Ska bli skönt att få gå hem nu innan sommaren. Det dummaste är att jag får 1000 idéer igen om vad vi ska göra. Ingen som råkar ha typ sådär 100 000 över som jag kan få?


Kommentarer
Postat av: Linda

Aaaaah, du e släkt med mig hör jag, lol :-D

2012-05-09 @ 19:24:54
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Kul att fixa med trädgården! :)

2012-05-09 @ 19:26:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0