Halvvägs

Idag har vi kommit till vecka 20 + 0. Med andra ord halvvägs. Var på jobbet o hämtade mitt schema för april. Har inte fått en enda kvälltur när jag är hemma själv med Elsa. Det tackar vi för. Det är bara nu i 2 veckor jag får svårt att lösa det. Säger bara; vad hade vi gjort utan min släkt? Det hade aldrig gått annars.

Får väl bjuda på den första bilden som Krille tog idag. Håret ser ut som det gör. Steg precis upp från sängen.

Btw Elsa somnade aldrig på dagiset idag. Det var som jag trodde.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Roligt med magbilder =) Är den sig lik sen du bar Elsa? :) Fin du är! Kram

2012-03-15 @ 20:30:26
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Tina (farmor)

Fin liten mage du har fått. Hoppas du mår lite bättre än när du bar Elsa. Skönt att det har löst sig när du jobbar kvällar. Ni får lägga in lite bilder då o då så jag får följa magen tills jag kommer ner. Kram

2012-03-15 @ 20:46:01
Postat av: Linda

Å, lilla linslusen är oxå med :-)

2012-03-15 @ 22:22:47
Postat av: Anonym

Sötaste Elsa...

2012-03-18 @ 13:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0