Underbar torsdag

Igår hade vi verkligen en underbar dag. Det kändes som en semesterdag. Först var jag hos bm och fick reda på att den låg lite konstigt igår, men så har den ju några veckor att rätta till sig på med. Hjärtljuden var 146 slag/ min. Efter det drog vi till Nybro och hälsade på Berndt ett tag. Efter det blev det in till torget en runda o sen tog vi mc Donalds innan vi körde vidare till Leos Lekland i Kalmar. Oj, vad hon lekte Elsa. Full rulle på henne hela tiden. Vi var ju nästan ensamma där med.

Igår när jag hade lagt mig började jag må illa så från kl 12 inatt till kl 11 idag har jag kräkts. Krille fick ringa jobbet o ta ut en semesterdag så han kunde vara hemma med Elsa idag. Han skulle ju ha börjat jobba annars. Jag har haft det bra idag trots alla spyor tack vare Krille. Hade aldrig orkat ta hand om Elsa. Orkade knappt stå på mina ben ett tag, men nu äntligen börjar jag må bättre.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Hur lång tid har du kvar till bf nu? :) Kram

2012-06-11 @ 21:24:17
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0