2 månader

Första riktiga sommarmånaden idag då. Dagen har varit sval, runt 14 °C och det har varit sol på fm och regn på em/kvällen. Idag är det "bara" 2 månader kvar till bf. Shit vad fort den här andra graviditeten har gått. Får hoppas att man slipper gå över 2 veckor bara. Han (vilket jag tror det är) får gärna komma en vecka tidigare. Krille går ju av båten 20 juli, så den får gärna vänta tills dess. Elsa kom ju 22 dagar tidigare, men det är jag typ 100% säker på att den här inte gör.

Imorgon ska vi ha Krilles 30-årskalas, så jag har inte haft tid att blogga på länge. o inga bilder har jag heller. Det får bli ett längre inlägg på söndag och förhoppningsvis har jag lite bilder då med.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Åh bara 3 månader kvar.. gud vad fort tiden går =)

Ha en rolig dag imorgon! Kram

2012-06-01 @ 23:09:47
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0