Tidigt

Idag blev det att gå upp tidigt. Är så trött nu, så jag hade kunnat somna med en gång om jag blundade lite. Bara att bita ihop. 2 h kvar o sen går kanske Elsa med på att sova lite också. Allting var bra hos bm idag förresten. Hade en annan idag för Nancy hade semester. Tyckte hon som jag hade idag var lite konstig. Hon kunde inte ange sf måttet exakt för hon hittade inte mitt ben pga att huvudet låg så långt ner sa hon. Låter ju lite konstigt. Hjärtljuden var iaf 144. Ingen som vill hitta på ngt med oss imorgon eller på torsdag? Vill bara att det ska bli fredag så Krille kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Hm, okunnig bm? De borde ju kunna sin sak tycker man! Förstår att du längtar till fredag nu. Men det går nog fort ska du se! Kram

2012-07-17 @ 22:55:04
URL: http://imm0rtelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0