Snö

ja, snön kom till slut iaf. Idag var vi ute en tur vid 9 och Elsa fick äntligen provåka sin pulka. Tror hon gillade det för hon satt stilla hela tiden och det måste ju vara ett gott tecken :) Vi har precis varit ute en runda igen, men den här gången fick hon åka i vagnen för hon skulle sova. Vet inte om hon kan somna inomhus längre för vi är ute och går varje dag när hon ska sova. Sedan ligger hon och sover så gott på altanen.
Imorgon planerar vi att gå på vuxen/barn grupp. Har sett på fb att maginfluensan härjar här nu, så jag är lite skeptisk till om jag verkligen ska ut och träffa folk. Åker jag på maginfluensan vet jag faktiskt inte hur jag ska orka ta hand om Elsa. Jaja, får funderar lite till om vi ska dit eller inte. Annars blir nog veckan lugn för oss. På fredag är det ju kalas på strågen för Julia, Jannie och Herman. Det ser vi fram emot.

Jag undrar vad vi ska äta ikväll. Ngt bra förslag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0