Kyrkan

Idag har Elsa, jag och Weronica varit i Kristianopels kyrka o hämtat Elsas dopduva. Ja, jag tvingade med mig Weronica för jag ville inte åka dit själv. 45 min varade det hela och jag kan säga att det hade inte gått att vara där många minuter till för Elsa hade myror i bralllorna. På vägen hem somnade hon i bilen, där hon fortfarande sover. I em ska jag få barnvakt så jag kan gå på hockeyn, så det ser jag fram emot.
Snön kom och försvann lika fort. Synd att Elsa inte hann testa sin pulka, men det kommer säkert mer snö under året.


Kommentarer
Postat av: Tina (Farmor)

Hej, Synd att hon inte fick prova sin pulka,ni får komma till Kiruna för nu har vi en 3-4 dm snö. Har hittat Krilles skedar så de tar jag med när jag kommer. Kram på er alla.

2012-01-22 @ 15:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0