År 2011- del 3

Oktober:

-Vi fortsätter med trädgårdarbete och planterar det sista av häcken.
-Elsa fyller 1 år och vi har kalas här hemma.
-Vår granne Greta försvann från sitt hem i Fjärdsjömåla (hon är inte funnen ännu).
-Jag fyller 27 och vi har en spelkväll här hemma på kvällen, som var mkt rolig.




November

-Elsa tar sina första steg
-Syrran Weronica fyller 40 år och vi är på kalas.
-Elsa får ett rum till och vi flyttar upp datorerna till övervåningen.
-Elsa fotograferas (bilden nedan, jag har tagit kort på bilden i mörker varav det gula)




December:

- Vi är på Leos lekland tillsammans med Krilles kompisar från skåne , som var hos os på besök.
-Det är Lucia och Elsa lussar för oss här hemma.
-Jag jobbar min sista dag på 3 mån.
-Julafton kommer och vi är nästan samlade hela familjen hemma hos oss.
-Krille åker ut och jobbar igen.





Det var det året det. Det märks att man jobbade de 3 sista månaderna för det var inte mkt som hände då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0