År 2011- Del 2

Juli:

- Erik konfirmeras i Torhamns kyrka.
-Jag åker med fam. Strågegård till Ullared. Elsa och Krille stannar hemma.
-Vi går på Tosia bonnadan i hettan.
-Vi åker på 1-dagsutflykt till Öland. Först Ekerum där Elsa och jag badar i havet. Sedan blev det Borgholm där vi åt.
-Jag jobbar min första helg sedan Elsa föddes.




Augusti:

- Krille börjar jobba igen efter att ha haft 6 veckors semester.
-Jag börjar med löpning. Första gången tvingade jag med Agnes. Halvvägs började det ösregna...
-Tv-rummet tapetseras och görs i ordning.
-Jag slutar amma Elsa på hennes 10-månaders dag.
-Vi är på köksfest hos Linda:)
-Jennie, sven och jag plockar över 12 kg kantareller. Min del blev 4 kg.




September:

- Vi går på vuxen/barn grupp och sjunger och leker med andra barn.
- Elsa är på leklandet med sin pojkvän Oscar.
-Jag börjar jobba igen.
-Berndt är hos oss i sin husbil. Han hjälper oss mkt med trädgården.




Det kommer en del 3 med, för jag har inte tid att skriva mer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0