Allt ska in i munnen

Idag har Krille åkt ut för att jobba igen. Kommer inte att få se honom förrän om 14 dagar för de ska ligga på varv i Landskrona. Tror han tycker det är semester att jobba iaf.
Idag när jag skulle tömma diskmaskinen smet Elsa in i vårt sovrum. Tillbaka kom hon med en Rennie (tablett mot halsbränna) i munnen. Tror hon fick i sig ca halva innan jag fick ut den. Den smälter ju i munnen. Tror jag har tjatat på Krille ca 10 ggr att han måste plocka undan efter sig när han tar ngt, men det fastnar liksom inte... Nu har jag barnsäkrat ännu mer där nere för allt ska ju stoppas i munnen. 

Bara 1½ månad kvar till Elsa ska skolas in på dagis. Har fortfarande inte fått veta var hon hamnar. De sa bara att hon kanske hamnar på Paradiset avd. Humlan när jag ringde sist. Jaja, hoppas de hör av sig snart iaf.

Nä, nu ska jag ner och ta mig en god ostfralla. Bllev så sugen på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0