Varmt idag igen

Idag känner jag mig riktigt seg. Helst när man är ute i värmen orkar man inte göra någonting. Elsa och Oscar är ute och badar i Elsas nya pool. Jag passade på att gå in o svalka mig lite. Hamnade visst i sängen. Igår hade vi en toppendag. Först åt vi kroppkakor hos pappa och Elsa passade då på att bada i deras tvättbalja. Agnes tog ett så gulligt kort på henne med mobilen. Efter att ha varit hos pappa körde vi vidare till färskesjön och badade där. Jennie, Hjalmar, Arvid, pappa, Lisbeth, Erik och Oscar var med. Tyvärr var det mkt getingar där, så vi kunde aldrig fika klart. Alla följde med oss hem och fikade istället. När alla hade åkt hem kom w en runda. Vi satt o spelade kort, lyssnade på musik o w drack lite vin med. Funderar på om vi ska köra en runda till hamnfesten i kristianopel efter vi har ätit lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0